PECHORA Iaşi, Botosani, Bacau, Suceava

Livrare in 48h oriunde in ţară in limita stocului disponibil

Call Center

0746.626.093
vanzaripechora@gmail.com

Livrare

Rugăm insistent să citiți cu atenție condițiile de livrare. Postarea unei comenzi în magazinul nostru virtual reprezintă acordul dumneavoastră în privința termenilor și condițiilor de livrare și retur. Vă mulțumim anticipat!

LIVRARE

Comanda minimă pe site-ul www.pechora.ro este de 25 lei neincluzând taxele de livrare.

Comenzile prin curier se expediază în maximum 2 zile lucrătoare de la înregistrarea și confirmarea primirii comenzii. Livrarea prin curierat rapid se face în general în 24 de ore, dar pot exista situații în care, din cauza unor stări de forță majoră (timp nefavorabil, nivel mare de comenzi), să se depășească acest termen. În funcție de greutatea coletului, costul de livrare pentru o comandă cu plata ramburs pornește de la 25 lei.

Pentru comenzile prin Poșta Română, termenul de livrare este de circa 3 zile lucrătoare, costul fiind de 10 lei.

Față de aceste prețuri actuale, în timp pot apărea modificări care nu țin de magazinul nostru. Vom păstra în permanență contactul cu clienții noștri pentru a le comunica în timp util tot ceea ce ține de termenul și costurile livrării.

Există posibilitatea ca pentru comenzi cu valoare mare, sau pentru clienți incerți din punct de vedere al bonității, să solicităm avans sau chiar suma întreagă înaintea livrării.

Nu vom expedia colete cu plata ramburs pentru clienți din afara țării.

Nu expediem colete, fără ca în prealabil să obținem și o confirmare telefonică. De asemeni, expediția se realizează doar în momentul în care putem să vă contactăm telefonic (atenție la greșelile de înregistrare, sau la telefon - să fie deschis).

Nu se consideră comandă validă, comanda care este trimisă prin e-mail, telefon, fax,messenger, sau oricare altă formă de comunicare. Toate comenzile trebuiesc înregistrate pe acest site !

Nu livrăm comenzi pe adrese de căsuță poștală sau post restant, decât doar după achitarea contravalorii în avans!

RETURNARE

Conform legislației europene în vigoare, produsele comandate pe acest site se pot returna în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea comenzii. Vă rugăm ca înainte de a face acest retur, să ne contactați telefonic și să ne comunicați datele comenzii expediate inițial.

Returul se va face prin Poșta Română, fără ramburs, pentru a putea verifica în prealabil starea produselor trimise de dumneavoastră. Nu se va restitui contravaloarea produselor trimise retur, dacă acestea prezintă prelucrări, urme de uzură, zgârieturi, fisuri, spărturi, urme ale acționării unor produși chimici.

Contravaloarea produselor retur, fără contravaloarea taxelor de transport, se va trimite clientului în maxim 30 de zile de la data la care am primit produsele retur.

GARANȚIE, POSTGARANȚIE, PROTECȚIA CONSUMATORULUI

Timp de 30 de zile de la data primirii comenzilor, magazinul nostru se angajează să schimbe fără nici un cost, sau să returneze contravaloarea produselor cumpărate,doar  în cazul unei utilizări corecte a produsului.

Utilizare corectă a produsului înseamnă că acesta nu trebuie să intre în contact cu soluții acide (parfumuri,săpunuri, sau alte produse cosmetice care pot afecta pietrele semiprețioase), să nu prezinte defecțiuni ca urmare a scăpării pe jos, a deformării prin acțiuni mecanice de oricare tip, a păstrării în condiții improprii (umezeală excesivă - trebuie să țineți cont că în componența produselor intră și metale care pot oxida rapid).

Vă rugăm insistent să aveți grijă în privința manevrării produselor noastre de către copii, luați in considerare faptul că în general în componența lor intră obiecte mici, care se pot rupe și care pot produce accidente asupra celor mici. Firma noastră își declină prin prezenta responsabilitatea, în cazul unui accident nefericit. Vă asumați în totalitate răspunderea pentru utilizarea produsului.

După terminarea perioadei de garanție totală, magazinul nostru poate face reparații de orice natură pentru obiectele cumpărate de la noi, contra cost. Reparațiile sau modificările se vor executa în termen de maxim 30 de zile lucrătoare, iar returnare către client se face după achitarea în avans a contravalorii lucrărilor efectuate.

Din nefricire, din motive care nu țin întotdeauna de părțile contractuale (client-magazin), pot apărea situații conflictuale. Conform legii, clientul are obligația de a contacta în primă fază magazinul nostru pentru o rezolvare pe cale amiabilă. Dacă nu sunteți mulțumiți de modul în care vi s-au rezolvat doleanțele, vă rugăm ulterior să vă adresați cu o plângere însoțită de acte doveditoare PROTECȚIEI CONSUMATORULUI, în localitatea de domiciliu. Accesați cu încredere și site-ul ANPC....www.anpc.gov.ro.

Copyright © 2009 - 2014 Pechora